Алфавітний тиждень у Слобідському НВК

«Алфавітний»  тиждень  у Слобідському  НВК
      З 18  по 22 лютого 2019 року  у початковій школі НВК пройшов  Тиждень початкових  класів. Вчителі вирішили  провести   цей  тиждень використовуючи  літери  українського алфавіту,адже з  вивчення  букв  починається  цікавий  шлях  до читання  і  пізнання  нового  та  цікавого. Кожна  буква того  чи  іншого  дня  тижня мала певні завдання, які  учні  з  радістю  виконували. 

     Понеділок  пройшов  під  девізом «Тиждень  починаємо, у світ дитинства  вирушаємо»
П- привітання
О- оголошення
Н – навчання
Е – енциклопедії дітям
Д – допомога  книгам
І- ігри та змагання
Л – ліплення з пластиліну (конкурс)
0 –  оплески
К - кінець – ділу вінець


 У  цей  день  на  урочистій  лінійці  вчителі  привітали дітей  з  початком  тижня, зробили  оголошення про  те, що  дітей  чекає в  наступні  дні. Була  проведена  цікава  бесіда «Навчання, як  гра»,вікторина «Енциклопедії  дітям».Далі  було  практичне  завдання:допомога  книзі, де  учні  «лікували» книжки.Буква І  підготувала  цікаві  ігри та  змагання.З  радістю  школярі  ліпили з  пластиліну своїх  домашніх  улюбленців.Оплесками  діти  привітали найактивніших учасників і  як  кажуть «кінець-ділу вінець».


Девізом вівторка  стали  такі  слова: «Вірші, вікторина, веселий  сміх-це  радість  для  всіх».
В - вірші
І - ігри
В - вікторина
Т - танці
О - кращий оратор
Р - рухливі ігри
О - оплески
К - конкурс малюнків
 У  цей  день був  проведений  конкурс віршів, цікаві  ігри «Хто я?»,змагання  між  двома  командами «Кращий  математик», гра  з англійської  мови «Впізнай  літеру».Цікаво пройшла  вікторина «У  світі  казок»  та  танцювальний  батл.Сподобався  школярам конкурс на  кращого  оратора.Далі  були рухливі  ігри, в  яких  діти  приймали  активну  участь.Оплесками всі  присутні  визначали  переможця  конкурсу  малюнків  про  весну.
      
  








Середа  в початковій школі була присвячена спорту та здоровому способу життя.
С –спортивні  змагання
Е – енциклопедії про  спорт
Р- рухливі  ігри
Е- Еврика
Д- добрі  справи
А- алея  переможців


Діти прийняли  участь у святі « Спорт і я - одна сім’я». 
У  цей  день  спортивне  свято  вдалося,адже  учні  з  енциклопедії дізналися  багато цікавого  про  спорт,приймали  активну  участь у конкурсі руханок,розповідали  про  свої  добрі  справи,були  активними  учасниками змагань та  різних  рухливих  ігор, які  принесли  їм  веселий   настрій та  позитивні  емоції.Після  змагань була  алея  переможців: всі  класи  були  нагороджені грамотами  та  солодкими призами.


Четвертий день  тижня  початкових  класів був  присвячений читанню. Девізом цього  дня стали  такі  слова: «Читання-основа  навчання».
Ч -   читання                                                                                                              
Е – Герої Небесної  сотні                                                                                             
Т – тренінг про  книгу 
В- вікторина«Кращий читач»
Е -  енциклопедія                                                                                                        
Р – розповіді про  букви  та  слова
Розпочався  цей  день з  вшанування пам'яті Героїв  Небесної  сотні, перегляду  відеоролика про ті трагічні  дні. Також діти  самостійно  підготували  вірші  та  намалювали Героїв, зобразивши  їх  небесними  ангелами. 

Школярі  принесли  з  дому  свої  улюблені  книжки  і було  різне  читання: для  себе,з  другом,переказ  книжок, їх презентація. Цікаво пройшов тренінг  про  книгу, вікторина «Кращий  читач»,розповіді  про  букви  та  слова  англійської  мови.
Найбільше  вражень наймолодші  школярі  отримали приймаючи  участь  у  грі " Склади слово",  де кожен  клас із  букв  складав  слова англійської  мови.


П’ятниця пройшла  під девізом «Підсумки  тижня,призи, привітання   і найкращі  побажання».
П – підведення  підсумків  тижня                                                                            
Я – «Я – молодець, адже…»                                                                                               
Т – «Ти – молодець,тому  що…»                                                                                   
Н– нагородження  найактивніших  учасників                                               
И – ми- маленькі  кулінари (реклама  улюбленої  страви)                                                 
Ц – ці  цікаві  цеглинки  LEGО (практичні  завдання)                                                                                          
Я - ярмарок
У  цей  день  були  підведені  підсумки  тижня  і визначені  найактивніші  учасники.Буква  Я і Т   підготували  учням таке завдання, як  незакінчене  речення «Я-молодець, адже…», «Ти-молодець, тому  що…», де  діти  вчилися  доводити  свою  думку, знаходити  щось добре  і  позитивне  в  собі  та  в  своїх  товаришах.Далі  було  нагородження  грамотами всіх учнів  початкової  школи, адже  всі  старалися  і  були  активними.Буква  и  запропонувала учням взяти  участь  у  рекламі «Ми-маленькі  кулінари»,де  діти, які  бажали, могли  прорекламувати свою  улюблену  страву.З радістю  школярі прийняли  участь у  практичних змаганнях «Це  цікаве LEGО»,де  з деталей конструктора будували  школу  майбутнього  і  розповідали,якою  б  хотіли  її  бачити.В кінці  цього  насиченого  дня  був  проведений  ярмарок, на  якому  школярі  продавали  і  купували  смачні  домашні  випічки.  Потім  було  смачне  чаювання з  солодкими  покупками.





                              Свято  «Веселий  ярмарок»
1.Увага! Увага! Спішіть-поспішайте!
Господарі й гості, ви нас не минайте.
На ярмарок просим – гуртом, поодинці,
Чекають на вас тут чудові гостинці!
2.На ярмарку нашім товару багато,
Є чим дивуватись і є що придбати.
3.Ярмарок,ярмарок
Святковий, веселий.
Всім відомо слово це,
і в містах і в селах
.
4.Пісні, жарти танці, сміх
Тут зустрінуть вас усіх!
Поспішайте люди добрі
і дорослі і малі. 
Пісні  учнів  початкової  школи.«А  я  молода  на  базар  ходила» (2 кл.), «Ой  дід  бабі  купив  хустку» (1 кл.) та  інші.
Ой  дід  бабі  купив  хустку                     
1.Ой дід бабі купив юбку,                                     
прибрав  її,як  голубку.                                            
— Серце, дідуню!
                                                  
Як  же любиш  ти  бабуню!
                                                                     
2.Ой дід бабі купив хустку,                                      
а  до  хустки  гарну  блузку.                                                                                    
— Серце, дідуню,                                                      
Як  же любиш  ти  бабуню!                                     
3.Ой дід бабі купив боти,                                       
Тепер  їй  не  до  роботи.                                         

— Серце, діду
ню,                                                   
Як  же любиш  ти  бабуню!                                    
4.Ой дід бабі купив буси,                                     
дуже  любить  він  бабусю.                                     
— Серце, дідуню,                                                  
Як  же любиш  ти  бабуню!                                 
5. 4.Ой дід бабі купив сани,                                      
сіла  вона, як  та  пані.                                            
— Серце, дідуню,                                                
Як  же любиш  ти  бабуню!  
                             
 
А я молода на базар ходила           

1.А я молода на базар ходила,               (2)
На базар на базар на базар ходила я.   (2)

2.А я молода окуня купила,                (2)
Окуня-окуня-окуня купила я.            (2)

3.А я молода юшки наварила,                (2)
Молода-молода юшки наварила я.          (2)

4.А я молода кума запросила,                (2)
Молода-молода кума запросила я.       (2)

5.А кум рибку їсть юшку запиває,           (2)
Тай на мене молодую щиро поглядає.       (2)

6.Ой, кумчику мій, ходи не дивися.          (2)
То й до мене молодої ніжно пригорнися.  (2)

7.Він носа дере, скоса поглядає,                (2)
Не цілує, не цілує і не пригортає.
            (2)

8.На полиці млинці – він до них моргає,         (2)
Він
 до них, він до них, він на них моргає.      (2)

9.Ой  горе  мені  із  таким  коханням:         (2)
Без
 гарячих  млинців  нема  женихання.    (2)
10.А я молода на базар ходила,            | (2)
На базар на базар на базар ходила я.   | (2)


5.Ярмарок дзвінкоголосий
Всіх до себе в гості просить.
Всі заходьте, не баріться
На товар всі подивіться!
6.Дивуйтесь, купуйте, але не баріться.
Купців тут багато, тож ви не спізніться!
На ярмарок люди і йдуть, і йдуть,
А декого навіть у возі везуть!
Вчитель: А  зараз  послухайте  гумореску, про  те, що  сталося  з  одним  чоловіком, який  заснув  на  возі.
                        Гумореска «На  ярмарку»
Серед ярмарку на возі,
У недільний обід
Заснув  Артем  у чоботях,
Прокинувся без чобіт.
Покинувся, продер очі,
Разів кілька позіхнув,
Разів кілька босі ноги
Із подивом оглянув.
Артем:
Не мої це, кажу, ноги,
Присягаюсь на чім світ.
Бо мої в чоботях були,
А ці босі, без чобіт.
На ярмарку музика грає,
А у мене чоботів не має.
Буду я в  Вадима  прохати,
Чи не може мені чоботи дати?
Вадим:
Лише один чобіт можу дати
Пішли удвох по ярмарку гуляти.
10.Я прийшла на ваш базар
І придбала самовар
Та який же він гарненький
Весь блискучий та новенький.
Всіх  я чаєм пригощу
Любі гості всіх прошу. 
 11.Наш добрий ярмарок триває,
Звучать тут
 жарти, пісні, сміх.
Солодкий стіл усіх чекає
Купців запрошує усіх.

12.Тож часу не гайте,
швиденько готуйте свої гаманці
Бо ждуть не діждуться вже нас продавці!
На ярмарок
 швидше  усі!
13.Ми бажаємо, щоб завжди
На ваших столах був достаток,
Щоб було, що продавати
І за що купувати.
14.Щоб родила щедро нива,
Щоб у хаті все, як слід,
Щоб довіку був щасливий
Український славний рід.
15.Щоб був достаток на столі
У кожнім місті і селі.
Щоб працювали ми та й мали,
І дарували, і пригощали.






Тиждень  початкових  класів  закінчився і  ми  думаємо,що він надовго  запам’ятається  нашим  вихованцям,адже він  був цікавим, насиченим  і  пізнавальним!

Коментарі